تقویت سئو خارجی با ویکی پدیا

تقویت سئو خارجی با ویکی پدیا

ویکی پدیا یکی از بهترین و اصلی ترین حاضران برگه نتایج جستجوهای گوگل به حساب می آید. ویکی پدیا یک مرجع اینترنتی است که در نتایج بخشی از جستجوها حضور دارد، به غیر از این دانسته های قسمت بزرگی از گراف دانش گوگل  نیز از ویکی پدیا اخذ می شود.تقویت سئو خارجی با ویکی پدیا موضوع مورد بحث امروز ماست.

 این سایت یکی از منشاء های سرشار از منابع سئو به حساب می آید و فقط به خاطر دو علت می تواند به قوی شدن سئوی خارجی و داخلی وبگاه شما کمک کند: این سایت منبع فوق العاده ای از علم و دانش افراد است، در ویکی پدیا زبان به نوعی به کار برده می شود که افراد از آن بهره گیری می کنند.

 چون  این دانش نامه اصولا به دست افراد متوسط ساخته و پرداخته می شود. ویکی پدیا عنوانها و کلید واژه ها را به نوعی باهم مرتبط می سازد که فقط و فقط از دست افراد بر می آید. ویکی پدیا یک منبع اینترنتی بی نظیری است که افراد به آن اطمینان دارند و از آن ها استفاده های گوناگون می کنند و از آن برای تحقیقات و مقاله کمک می گیرند.

 شما چه برنامه ریزی را برای پیوند دادن کلید واژه ها برای سایت خود شروع کرده اید؟ یا اینکه دنبال گزینه های دیگر هستید یا قصد دارید میزان اعتماد به وبگاه خود را بالا ببرید. نباید به انرژی ویکی پدیا برای تقویت سئو بی تفاوت بود. ولی چطور می شود از این دانشنامه بی نظیر برای توسعه اهداف مربوط با سئو استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم روش های تقویت سئوی خارجی و داخلی به کمک ویکی پدیا را توضیح دهیم.

مطالعه بیشتر:   هاتجر چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد ویکی پدیا برای بهینه سازی سئوی خارجی

یکی از مقیاس های بسیار اساسی گوگل برای بررسی قابل اعتماد بودن و سطح مقاله، اخذ بک لینک از وبگاه های دارای اعتبار و قابل اطمینان است، مسلما این سایت یکی از با اعتبار ترین وبگاه های اینترنتی و  شامل منابع مورد نیاز افراد است.

  با توجه  به قابل تصحیح بودن مقاله  این دانشنامه بزرگ به وسیله تمام کاربران اینترنت، نمی توانیم به آسانی از گذاشتن لینک در سایت  چشم پوشی کنیم. این اختیار عمل و انرژی های موجود در این سایت سبب شد که ویکی پدیا برای مدتی آماج میزان بسیاری از هرزنامه قرار بگیرد.

تقویت سئو خارجی با ویکی پدیا

این دانشنامه در سال ۲۰۰۶ با قصد توقف موضوع اسپم لینک های خود را از وضعیت فالو به نو فالو تغییر داد. به این موضوع که لینک های این دانشنامه متن لینک را به وصول کننده لینک انتشار نمی دهد. این تغییر حالت سبب شد که منحصر به فرد بودن ویکی پدیا برای دوستداران و کارکنان سئو که عقیده یا دیدگاه فرمولی به سئو دارند به شدت کم شود.

 موقعیت رسمی گوگل بنا به لینک های نو فالو به این ترتیب است که: به طور کامل ما آنها را پیگیری نمی کنیم، با اهمیت به این عبارت. کارکنان سئو به دو گروه تقسیم شده اند، گروه اول این عقیده را دارند که لینک سازی در این دانشنامه هیچ سود و فایده ای ندارد.

 ولی گروه دوم  پیگیر راه های نوآفرین تری برای بهره گیری از ویکی پدیا هستند. در این بین شواهد نشان داده که گوگل لینک های این سایت را به طور کامل چشم پوشی می کند و برای آن ها ارزش و توجه بسیاری قائل است. این اهمیت و توجه به خاطر موضوعی به نام اثر بومرنگی اسم گذاری می شود.

مطالعه بیشتر:   پشتیبانی سئو شامل چه مواردی می شود؟

اثر بومرنگی ویکی پدیا برای تقویت سئو خارجی

زمانی که صفحه های این دانشنامه رتبه های بالایی را در نتیجه های جستجو  نشان می دهد. وضعیتی را برای لینکهای داخل خود به وجود می آورد که آن را اثر بومرنگی می گویند.

 در این وضعیت لینک های نو فالو در محتوای این دانشنامه از گوگل سنجش می شود و شکل می گیرد. به نوع دیگر لینکی که در محتوایی از ویکی پدیا قرار دارد که سطح بالایی در نتیجه های موتور جستجو کسب کرده، اهمیت منبع خود را به گوگل نشان می دهد و در نهایت اهمیت و ارزش آن محتوا می تواند سبب زیاد شدن رتبه صفحه منبع شود. موضوعی که در این بین باید به آن اهمیت داد.

سرسخت بودن و دقت و توجه زیاد ویرایشگر ها نسبت به هرزنامه و استفاده از ویکی پدیا برای مقصود تجاری است. زیرا حتی اگر بتوانید در این دانشنامه لینک بگذارید، غیر ممکن نیست که به صورت همگانی یا شخصی مورد لطف ویرایشگر قرار بگیرد و به لینک شما برچسب هرزنامه زده شود.

تقویت سئو خارجی با ویکی پدیا

از لینک های شکسته یا لینک هایی که احتیاج به منبع دارند بهره برداری کنید

آن طور که گفتیم، نوفالو بودن لینک‌های دانشنامه این معنی را ندارد که هیچ اهمیتی ندارند. در حقیقت، حتی اگر اثر بومرنگی و اهمیت لینک از نظر گوگل را چشم پوشی کنیم، لینک‌های دانشنامه می‌توانند برای شما ترافیک ورودی  به وجود بیاورند . یعنی افراد روی لینک شما کلیک می‌کنند و به وبگاه شما ورود پیدا می کنند. به غیر از این، غیر ممکن نیست  که همان اشخاصی که بر روی لینک این سایت شما کلیک می‌کنند در وبگاه خودشان به شما لینکی را ارسال کنند چون که به هر حال وبگاه شما یکی از مرجع های ویکی پدیا می باشد.

مطالعه بیشتر:   Expires headres و سرعت سایت

جهت اینکه بتوانید در این دانشنامه لینکی را وارد کنید و در همان حال مهر هرزنگاری یا انتقال مقاله بازرگانی در ویکی‌پدیا بر پیشانی‌ شما نخورد.  باید به نوعی به بهینه سازی ویکی‌پدیا یاری کنید. ولی در شرایط معمول یافتن جایگاه مفیدی برای قرار دادن لینک خیلی سخت است، اما خداروشکر ویرایشگرهای این دانشنامه کار شما را راحت کرده‌اند.

سخن آخر

دوستان عزیز کمک از ویکی پدیا مرجع بی نظیری برای نوشتن مقاله و تحقیق می باشد و کار شما را بسیار راه می اندازد و برای تقویت سئو خارجی و داخلی کمک فراوان می کند. ما در این محتوا تلاش کردیم در مورد موضوعاتی چون شیوه های استفاده از ویکی پدیا برای بهینه سازی سئوی خارجی، توضیحاتی ارائه کنیم. برای رسیدن به سوال های بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. امیدواریم مقاله خوبی در زمینه خدمات سئو برای شما بوده باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.