MohtavaMoon

درخواست مشاوره

به مشاوره با کارشناس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟

ریپورتاژ متنی است که با هدف ایجاد آگاهی از خدمات برند شما در سایت های معتبر درج می شود و از بین آن مقاله در کلمات کلیدی مرتبط به سایت شما لینک داده می شود. در واقع ریپورتاژ  یک استراتژی موثر برای ایجاد لینک ها و همچنین آگاهی کاربران از کسب و کار شما است. موضوعی که در بحث ریپورتاژ آگهی وجود دارد کیفیت سایتی است که لینک وب  سایت شما در آن قرار می گیرد سایتی که اصولاً یک لینک در آن قرار می گیرد و از آن به سایت شما لینک برقرار می شود باید domain authority و page authority بالایی داشته باشد.

ریپورتاژ به  یکی از اثرگذارترین بخش های خارجی بیرونی سایت تبدیل شده است این اثرگذاری دلایل بسیاری دارد؛ در این  میان، ریپورتاژهای  دانشگاهی یکی از جذاب ترین ریپورتاژ ها هستند. ریپورتاژ های دانشگاهی به دلیل اعتبار، دامنه بالای سایت ها و تعداد لینک محدود و منحصر به فرد یکی از جذاب ترین شیوه های ایجاد بک لینک هستند.  علت این اعتبار ریپورتاژ های دانشگاهی را  می توان به مجوزهای دولتی و حکومتی لازم برای اخذ این ریشه های دامنه مرتبط دانست. حجم بالای دانشجویان اساتید و غیره که برای انجام کارهای روزانه خود به این سایت ها مراجعه می کنند نیز از نظر گوگل بسیار جذاب می باشد.تصور کنید یک صفحه ی edu در یک سایت معتبر که فقط لینک شما در آن قرار داده شده است چه اثری می تواند بر دامین اتوریتی و پیج اتوریتی و شما داشته باشد. محتوامون در این مقاله به معرفی رپورتاژ دانشگاهی می پردازیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

رپیورتاژ دانشگاهی edu چیست؟

سایت های دانشگاهی سایت هایی با دامنه های کشوری هستند،ریپورتاژ های دانشگاهی کار نسبتاً پیچیده ای است زیرا اسپم کردن این دسته از سایت ها ناممکن است. واقع به این سادگی هم نمیتوان ریپورتاژ دانشگاهی یا دولتی را خدشه‌دار نمود زیرا اعتباری برداشت های دانشگاهی و دولتی همیشه مستحکم باقی می مانند و خرید بک لینک همیشه ارزشمند است مخصوصا بک لینک دانشگاهی و دولتی که ارزش های آن ماندگار خواهد بود.

ریپورتاژ های دانشگاهی جزو قویترین ها ریپورتاژ ها در  وب سایت هستند و از معتبر ترین سایت های دنیا می باشند و مطالب و صفحات آنها ارزشمند و قابل اطمینان است. تاثیر رپورتاژ های دانشگاهی در دو  هفته اول مشخص میشود با توجه به تجارب قبلی بعد  از دو الی سه هفته می توانید شاهد ارتقای  صفحات خود در نتایج گوگل باشید و ورودی بیشتری را دریافت نمایید. سرعت ریپورتاژ های دانشگاهی در وب سایت ها  بسیار زیاد است قدرت اعتباردهی به سایت شما و افزایش رتبه شما را دارا می باشد. نتیجه دادن کمپین‌های مختلف ریپورتاژ به  پراکندگی، انکر تست، استراتژی اجرا و تداوم بستگی دارد. اما با توجه به اینکه این ها سایت شما مخصوص کلمات کلیدی شما مورد بررسی اولیه قرار می گیرند و در هر مرحله فرایندها با سنجه ها ی مشخص نظر متخصصین اندازه گیری میشود. لذا می‌توانیم بگوییم که اگر شما یک سطح داخلی مناسبی در حد  قابل قبول داشته باشید می توانید تاثیر را در هفته های اول روی سایت خود ببینید و شاهد رشد و بازدید صفحه  خود باشید‌

خیلی از سایت های دانشگاهی دارای پسوند adu هستند،درواقع edu تنها مخصوص  دانشگاه ها نیست، بلکه تمامی سایت های آموزشی مد نظر می باشد، سایت هایی وجود دارد که پسوند ندارد اما در حد سایت های دانشگاهی adu دارای اعتبار می باشد. بنابراین نباید خود را بیش از حد به این پسوند ها محدود کرد چیزی که مهم است ماهیت و اعتبار سایت های دانشگاهی است.

ریپورتاژ های دانشگاهی خارجی را چگونه ایجاد کنیم؟

برای انتشار رپورتاژ های دانشگاهی خارجی نباید به طور مستقیم در متن فارسی استفاده نمایید اما به طور خلاصه برای این کار ابتدا باید از ابزار بازنویسی  متن استفاده کنید. این  ابزار به شما کمک می‌کند که در هر نوع موضوعی  بتوانید محتوای یونیک تولید کنید.  در نتیجه اثرگذاری رپورتاژ آگهی شما افزایش می یابد. بنابراین هر زمانی که قصد خرید ریپورتاژ دانشگاهی یا هر نوع ریپورتاژ دیگری دارید و زمان و بودجه کافی برای تولید با کیفیت بالا توسط نیروی انسانی مهیا نیست استفاده از این ابزارها به شما کمک زیادی می کند.

هزینه رپورتاژ دانشگاهی

هزینه ریپورتاژ دانشگاهی 

با توجه به اینکه دسترسی به وبلاگ دانشگاه‌های برتر و درج ریپورتاژ آگهی و گرفتن بک لینک از آنها کار سختی است، تنها تعداد افراد محدود قادر به  انجام این کار هستند. برای اطلاع از تعرفه ریپورتاژ آگهی می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید همچنین برای آنکه بتوانید مجموعه ای از ریپورتاژ های دانشگاهی درج کنید می توانید می توانید پکیج های ارزان و باکیفیت ریپورتاژ آگهی را خریداری نمایید هزینه پکیج های دانشگاهی نسبت به خرید یک ریپورتاژ به تنهایی به صرفه تر می باشد.

چند نکته مهم در مورد رپورتاژ دانشگاهی

چند نکته مهم در مورد رپورتاژ دانشگاهی

علت اصلی بیان  این مطلب این است که شاهد هستیم بسیاری از مبتدیان و کسانی که  استارتاپی راه اندازی نموده و شرکت و سایت خود را طراحی نموده اند در اکثر مواقع مسیر اشتباهی را طی می کنند که هزینه زیادی را  برای آنها به بار می‌آورد و علاوه بر اتلاف وقت باعث می‌شود کار آنها به نتیجه نرسد. مسئله اینجاست که شما زمان زیادی را صرف راه اندازی وب سایت خود می کنید یا می خواهید اپلیکیشن خود را معرفی نمایید اما باید محصول شما از وسیله و ابزار آلات و یا خدمات در گوگل دیده شود و یا ممکن است بخواهید از طریق سایت   مقصد برای وب سایت خود بازدید کننده بیاورید. ممکن است شما بعد از ماهها تلاش متوجه شوید که توفیقی حاصل نشده است اما علت این امر چه بوده است؟ ما در ادامه مقاله به این سوال پاسخ می دهیم:

 قبل از هر چیز توصیه می کنیم برای هر ریپورتاژ  بیشتر از یک میلیون تومان هزینه نکنید مگر اینکه واقعاً کسب‌وکارتان آنقدر ارزش داشته باشد که بخواهید بیشتر هزینه کنید. برای بالا آوردن سئوی سایت خود، به یک کلمه کلیدی بسته به میزان رقابت در آن بین ۲۰ تا ۱۰۰ ریپورتاژ معتبر ممکن است نیاز داشته باشید. حتماً یک وب سایت مناسب و معتبر با قیمت مناسب انتخاب کنید.

برای خرید رپورتاژهای بک لینک چه مواردی را باید مدنظر قرار دهیم

در انتخاب یک سایت مناسب برای خرید ریپورتاژهای بک لینک چه مواردی را باید مد نظر قرار دهیم:

از سئوکاران مختلف بپرسید که آیا خرید بک لینک خوب است یا بد؟ احتمالاً به شما می‌گویند که باعث جریمه گوگل می شود! در حالی که اصلاً این طور نیست نکته  این است که خرید هر بک لینک باعث جریمه نمیشود! احتمالاً این دسته از  دوستان برای اینکه لینک های سایت های خود را با قیمت خیلی زیاد برای شما بفروشند به شما چنین چیزی می گویند. شما برای  خرید ریپورتاژ یا بک لینک برای سایت خود  ممکن است بخواهید با کمک سایت هدف بازدید کننده به سایت صفحه ی خود جذب کنید و مخاطب موقت  داشته باشید و یا ممکن است بخواهید با. موجب اعتبار سایت هدف بک لینک دریافت کنید و در گوگل رتبه خود را ارتقا دهید و مخاطب دائمی داشته باشید. چنانچه هدف شما مورد اول است، به طور کلی پیدا کردن سایت بسیار راحت است، لینک خود را در آن درسته سایت های رپورتاژ درج کنید  که رتبه الکسای بالایی دارند همزمان لینک شما را در صفحه اصلی نمایش میدهند.

اگر هدف شما گزینه دوم و جذب مخاطب دائمی است معیارهای زیر را برای سایت پورتاژ مد نظر قرار دهید:

در انتخاب سایت ها به DA هیچ توجهی نکنید:

DA فقط یک عدد است که توسط سایت ها ارائه می شود و نزد گوگل هیچ ارزشی ندارد. با یک سرچ ساده در سایت های خرید ریپورتاژ  متوجه می‌شوید که بسیاری از افراد با استفاده از همین اشتباه شما در عرض چهارماه سایت های نوپا راه اندازی نموده و با ترفند های ساده که از نظر گوگل کاملا غیرقانونی است سئوی  خود را بالا رسانده اند و با قیمت کم آنها را به فروش می‌رسانند. مشکلی که وجود دارد این است که مدتی بعد متوجه میشوید هرچه قدر پورتاژ از چنین سایتهای خریداری نمایید در سئوی سایت شما تأثیر ندارد. پس این فاکتور را به طور کلی در در معیارهای انتخاب یک سایت مناسب برای بد لینک قرار ندهید.

در انتخاب سایت برای ریپورتاژ به پروفایل آن توجه کنید:

سایت های زیادی هستند که این کار را برای شما انجام میدهند؛ برای این کار کافی است نام سایت مورد نظر خود را که قصد خرید ریپورتاژ از آن را دارید در قسمت جستجو وارد نمایید تا بهترین سایت هایی که به آن بک لینک داده اند را برای شما مشخص می‌کند. به همین منظور تنها سایت هایی را انتخاب کنید که از سایت های معتبر داخلی لینک دریافت نموده اند نه از سایت های خارجی، زیرا بعد از آپدیت نسخه پنگوئن گوگل  سایت شما در وب سایت های  فارسی  وقتی بالاتر قرار می گیرد که از سایت های فارسی بیشتری لینک گرفته باشد تا از سایت های خارجی. در ضمن توجه کنید که خرید بیش از اندازه لینیک های خارجی می تواند باعث جریمه سایت شما شود.

با چهار موضوع زیر ریپورتاژ نمایید:

بهترین ریپورتاژ زمانی است که سایت مقصد موضوع مشابهی سایت شما داشته باشد به عنوان مثال اگر سایت شما در باره لوازم آرایشی است خرید بک لینک از یک سایت تعمیر آسانسور مفید نخواهد بود زیرا نه تنها رتبع ریاست شما را افزایش نمی دهد بلکه رتبه سایت شما را کاهش میدهد. برخی از سایت ها در‌ مورد  موضوعات متفاوت می باشند و می توانید برای هر موضوعی  از آن ها ریپورتاژ خریداری کنید.

  • سایت‌های خبری
  • سایت های آموزشی
  • سایت های مجله ای- تفریحی
  • سایت های هنری

محتوای رپورتاژ شما اهمیت زیادی ندارد:

اگر از سه سئوکار مختلف  سوال کنید که محتوای رپورتاژ چگونه باید باشد؟ به احتمال زیاد آنها می‌گویند که محتوای ریپورتاژ باید  یونیک و منحصر به فرد باشد، در حالی که اصلاً چنین موضوعی در ریپورتاژ اهمیت ندارد. آنها چنین حرفی می‌زنند تا از شما پول بیشتری برای دریافت محتوا دریافت نمایند. سایت ها و زبان های مختلف وجود دارد که فقط متن های سایت خودشان را به همراه یک عکس کپی به عنوان ریپورتاژ منتشر می‌کنند و ۱۰۰ درصد هم در گوگل قرار می گیرند بنابراین هیچ تفاوتی وجود ندارد که محتوای شما تکراری باشد یا جدید.  بعد از ریپورتاژ حتماً در وبلاگ های فارسی به مطلب خود لینک بدهید. موضوعی برنامه به نام لینک دهی  هرمی وجود دارد که یک استراتژی قدرتمند برای لینک سازی است حتماً بعد از اینکه ریپورتاژ خود را در یک سایت درج نمودید در وبلاگ های فارسی به آن مطلب منتشر شده لینک دهید. برای ارتقای سئوی سایت سایت خود سه ماه صبر کنید:

خرید بک لینک و ریپورتاژ وقت و حوصله زیادی نیاز دارد اینکه اثر بک لینک های خریداری شده  را در ارتقای سایت خود  ببینید باید حداقل سه ماه صبر کنید.

روش فهمیدن میزان بازدید و ترافیک ورودی یک سایت: گوگل به شما هشدار می دهد که هیچ وقت لینک های که یک سایت با تیتر تبلیغات  یا هر عنوان دیگری در تمام صفحات یک سایت سایت منتشر نموده است خریداری نکنید.

این شرایط لازم برای ریپورتاژ

هر یک از سایت ها برای ریپورتاژ در وب سایت خود شرایطی را تعیین می‌کند که باید آنها را رعایت کنید در ادامه برخی از شرایطی که به طور کلی توسط وب سایت ها معرفی شده است را بیان می کنیم. توجه نمایید که برخی از این شرایط ممکن است برای سایر سایت ها متفاوت باشد.

  • تعداد کلمات حداکثر تا ۵ هزار کلمه می تواند باشد.
  • حداکثر تعداد تصاویر برای ریپورتاژ  سه عدد است.
  • متن ریپورتاژ می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی باشد. تعداد لینک فالوده رپورتاژ  بین ۳ تا ۵ عدد است.
  • متن ریپورتاژ باید در قالب ورد باشد.
  • امکان پذیرش ریپورتاژ برای سایت های غیر قانونی و غیر اخلاقی وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موضوع نکات سئویی در مورد رپورتاژ می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

مزایای خرید رپورتاژ در سایت های معتبر دانشگاهی

مزایای خرید رپورتاژ در سایت های معتبر دانشگاهی

خرید ریپورتاژ در سایت های دانشگاهی می تواند تاثیرات زیر را بر روی سایت شما داشته باشد، تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن کلمه کلیدی مد نظر شما در گوگل دارد و کاربران سایت شما با سرعت زیادی افزایش می دهد و باعث کاهش اسپم اسکور می شود زیرا لینک گرفتن از یک سایت معتبر دانشگاهی بسیار قابل توجه می باشد،  میزان اعتماد سایت شما در نزد گوگل افزایش می دهد.

شرایط درج رپورتاژ دانشگاهی

شرایط درج ریپورتاژ دانشگاهی

 متن می‌تواند بین ۵۰۰ کلمه تا ۲۰۰۰ کلمه باشد.

 تعداد تصاویر حداکثر دو تصویر است.

 متن می‌تواند به صورت فارسی و یا انگلیسی باشد‌ یا حتی دو زبانه باشد. 

دارای تضمین دوماهه با حداکثر یک بار جایگزینی هستند؛ یعنی اگر سایت دانشگاه نسبت به تبلیغات بودن مطالب و برداشت‌های مطالب شما حساس شود یا به هر نحو دیگری در انتشار ریپورتاژ مشکلی به وجود بیاید مثلاً حذف شود در صورتی که مشتری این مشکل را به پشتیبان سایتی که ه ریپورتاژ را از آن خریداری نموده اطلاع دهد، برای حداکثر یک بار جایگزین میشود.

  بسیاری از سایت ها در مورد ایندکس شدن مطالب تضمینی و شما ارائه نمی‌دهد ولی برای ایندکس شدن مطالب راه هایی وجود دارد که به شما پیشنهاد خواهیم داد. همچنین برخی از سایت ها ممکن است در آینده با توجه به سیاستهای وب‌سایت‌ها و طراحان آن ها نوع ایندکس به حالت دیگر تغییر پیدا کند.

 زمان انتشار حداقل ۴ ساعت حداکثر ۴۸ ساعت می باشد. ریپورتاژ برای سایت های غیر اخلاقی و غیر قانونی که بر خلاف قوانین و مقررات کشور داشتند به هیچ عنوان پذیرفته نمی شوند.

 پرداخت مبلغ به منزله قبول تمام شرایط و قوانین رج شده  می باشد و پس از پرداخت مبلغ قابل عودت نمی باشد. بنابراین قبل از پرداخت ،تمام شرایطی که وجود دارد را به طور دقیق مطالعه نمایید.

 متن های و تصاویر برای ریپورتاژ معمولاً باید در قالب ورد باشد.

 تعداد از ریپورتازژها با VPN باز می شوند و این موضوع در بررسی  ربات های گوگل تاثیری ندارد.

 قبل از سفارش و خرید ریپورتاژ حتما از موجود بودن سایت edu استعلام بگیرید.

 برای نتیجه گیری بهتر است  که تعداد لینک ها از سه تا بیشتر نشود.

چند پیشنهاد برای تاثیر بیشتر رپورتاژهای دانشگاهی

چند پیشنهاد برای تاثیر بیشتر ریپورتاژهای دانشگاهی

برای ایندکس سریع تر و قوی تر شدن ریپورتاژ های دانشگاهی بهتر از در دو یا سه وبلاگ رایگان فارسی به صفحه ریپورتاژ خود لینک بدهید. برای اینکه شما با ایجاد یک نوشته در وبلاگ مورد نظر به صفحه‌ی ریپورتاژ خود لینک بدهید ترجیح وبلاگ ها را در سرچ کنسول ثبت کنید و بعد از اینکه نوشته وبلاگ منتشر شد درخواست fetch را ثبت کنید.

بر متن رپورتاژ دانشگاهی خود تمرکز دقت بیشتری داشته باشید و آن را به طور دقیق چندین  بار بررسی کنید.

 سعی کنید یک متن یونیک غیر کپی و بسیار مفید تهیه نمایید تا گوگل به وب سایت شما  بیشترین امتیاز و موجب بهبود سایت شما شود.

 ریپورتاژ ها و بک لینک های خود را به صورت شبکه ای کنید. یعنی اینکه لایه اول چند لایه ی فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این ریپورتاژ ها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها و سایت هایی که بک لینک رایگان میدهند انجام دهید. در داخل ریپورتاژ edu فقط به سایت خود لینک ندهید و سعی کنید حتما به یک مقاله خوب فارسی و انگلیسی هم لینک  بدهید تا قدرت و تاثیر cocitaion را هم در ریپورتاژ خود لحاظ کنید .

قبل از خرید، جهت اطمینان از  کیفیت ریپورتاژ ها حتماً با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

 دقت داشته باشید که قابلیت انتشار ریپورتاژ ها در  مجموعه های مختلف با کیفیت های متفاوتی وجود دارد لذا حتما در این زمینه توجه خود را به کار بگیرید.