تحلیل کلمات کلیدی سایت چگونه انجام می شود؟

اگر شما هم به فکر راه اندازی یک دیجیتال مارکتینگ هستید محتوامون به شما پیشنهاد می‌کند پیش از همه باید به سمت یک سئوکار بروید تا شما را در ایجاد یک سایت موفق یاری کند.یک سئو کار به خوبی میداند که برای راه اندازی یک سایت موفق نیاز است که در شناخت کلمات کلیدی تبحر داشته باشد و بتواند کلمات کلیدی را تحلیل کند که در ادامه بیشتر به آن میپردازیم.

امکان تحلیل کلمات کلیدی سایت وجود دارد و این کار بسیار مفید است. با انجام این تحلیل می توان به درک بهتری از محتوای سایت دست یافت و همچنین استراتژی های بازاریابی دیجیتال را بهینه سازی کرد.

 

اهمیت تحلیل کلمات کلیدی رقبا

تحلیل کلمات کلیدی رقبا بسیار مهم است چرا که نکته‌ی مهمی در نحوه انتخاب کلمات کلیدی است. می توان از موفقیت و محبوبیت کلمات کلیدی رقبا درس گرفت و ایده های خوبی برای استراتژی محتوایی خود بدست آورد همچنین با بررسی کلمات کلیدی رقیب، می توان متوجه شد که کدام کلمات کلیدی در حوزه کاری ما محبوبیت و رقابت بیشتری دارند و باید روی آنها تمرکز کرد و شناخت کلمات کلیدی رقبا به ما کمک می کند تا بتوانیم در نتایج جستجو بهتر ظاهر شویم و جایگاه خود را بهبود ببخشیم.

اهمیت تحلیل کلمات کلیدی رقبا

معرفی ابزار تحلیل کلمات کلیدی

برخی از بهترین ابزارهای تحلیل کلمات کلیدی عبارتند از:

 

– Google Keyword Planner: این ابزار از گوگل امکان بررسی حجم جستجوی کلمات کلیدی، میزان رقابت و سایر اطلاعات مفید را فراهم می کند.

– Ahrefs و SEMRush: این ابزارها برای تحلیل کلمات کلیدی رقبا و پیدا کردن فرصت های بازاریابی،بسیار عالی هستند.

مطالعه بیشتر:   سئو آف پیج چیست؟

– Ubersuggest و KeywordTool.io: این ابزارها نیز برای ایده پردازی و پیدا کردن کلمات کلیدی جدید مناسب هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موضوع کلمات کلیدی سایت فروشگاهی می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

 

تفاوت کلمه پر جستجو مردمی با کلمه رقیب

کلمه پر جستجو مردمی به کلماتی گفته می شود که توسط کاربران نهایی (مشتریان) بسیار جستجو می شوند. در حالی که کلمه رقیب به کلماتی اطلاق می شود که رقبای شما تمرکز زیادی روی آنها دارند و در تلاشند تا در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شوند.

نحوه پیدا کردن کلمات پر جست و جو

نحوه پیدا کردن کلمات پر جست و جو

برای پیدا کردن کلمات پر جستجو می توان از ابزارهای تحلیل کلمات کلیدی که پیش تر به آن ها اشاره شد استفاده کنید. این ابزارها به شما پیشنهادات کلیدی با میزان جستجوی بالا را ارائه می دهند. همچنین می توان از پیشنهادات خود گوگل در نوار جستجو و تحلیل رفتار کاربران در سایت نیز برای پیدا کردن کلمات پر جستجو استفاده کرد.

 

به صورت کلی شناخت و تحلیل کلمات کلیدی امری مهم در موفقیت سایت میباشد بنابراین اگر میخواهید یک دیجیتال مارکتینگ موفق راه اندازی کنید و یا میخواهید یک سئو کار حرفه ای شوید باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

Comments are disabled.