تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی یک کار مهم کلیدی در کار خدمات سئو است و امروز قرار است که به طور مفصل در این باره صحبت کنیم اگر مایل هستید بیش تر درباره اهمیت این کار بدانید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. با توجه به استراتژی هایی که سئو دارد به کار بردن کلمات کلیدی که با محتوای سایت هم خوانی داشته باشد می تواند منجر به بهبود چشم گیر بهبود رتبه سایت در نتایج موتور های جست و جو می شود.

این فرآیند شامل انتخاب و هم‌ چنین  جمع کردن کلماتی است که کاربران بیش تر استفاده می کنند تا افراد به راحتی بتوانند سایت مورد نظر را پیدا کنند. البته بررسی کردن سایت رقبا و استفاده کردن از ابزار های مخصوص و هم چنین تجزیه و تحلیل ترافیک کلمات کلیدی و کلیک ها از دیگر کار هایی است که برای تحقیق کلمات استفاده می شود. لازم به ذکر است که بعد از پیدا کردن کلمات می توانید از آن ها برای تولید محتوا، آدرس URL، توضیحات متا و غیره استفاده کنید تا بهترین رتبه در صفحات گوگل را به دست آورید.

آیا می توان کلمات کلیدی را حدس زد؟

قطعا می توانید این کلمات را حدس بزنید اما خب احتمالا ابن کلمات ارزش بالایی نداشته باشند پس محتوامون پیشنهاد می ‌کند بیهوده و غیر اصولی کار نکنید زیرا استفاده از کلمات کلیدی مناسب خیلی راحت می تواند رتبه سایتتان را به سقف نتایج گوگل برساند اما از آن طرف نیز به کار بردن کلمات کلیدی نا مناسب می تواند سایت را به نقاط پایین گوگل برساند.

مطالعه بیشتر:   تفاوت گوگل و بینگ چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی

دلیل اهمیت تحقیق کلمات کلیدی

لازم به ذکر است که تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهم ترین کار هایی است که می توانید در بازاریابی موتور های جست و جو انجام دهید. دقت کنید که تحقیق درباره ی واژه های کلیدی تنها برای بالا بردن ترافیک سایت و افزایش بازدید کننده نیست بلکه هدف اصلی آن جذب کاربرانی است که به دنبال محتوای سایت شما هستند و این محتوا برای آن ها مفید است. باید خدمتتان عرض کنیم که شما با این کار علاوه بر بهینه کردن سئو می توانید مشتری های خود را بهتر بشناسید.

ابزار های تحقیق کلمات کلیدی

سوالی که ممکن است برای شما نیز باشد این است که این اطلاعات را از کجا پیدا کنیم؟ شایان به ذکر است که برای این کار ابزار های تحقیق کلمه کلیدی مثل Trends  Keyword planner,  Google, Microsoft Bing Ads intelligence  وجود دارند که شما با کمک آن ها می توانید کلمات کلیدی اصولی و مناسبی را پیدا کنید البته ابزار های دیگری مثل Wordtracker ، Moz Keyword Explorer  و kwfinder   برای این کار مناسب هستند . دقت کنید که رایج ترین و محبوب ترین ابزار کیورد پلنر یا همان Keyword planner  است .

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی با کمک Keyword planner

همان گونه که پیش تر خدمتتان عرض کردیم کیورد پلنر رایج ترین ابزار است که کار کردن با آن بسیار ساده است. برای کار کردن با این ابزار ابتدا باید اکانت گوگل ادرز ایجاد کنید یعنی بتوانید از تبلیغات گوگل استفاده کنید. بعد از ایجاد اکانت وارد آن شوید و از قسمت منو روی Tools  بزنید و Keyword planner  را انتخاب کنید.  در مرحله ی بعد باید روی Discover new Keyword  بزنید و سپس کلماتی که گمان می کنید با اهمیت هستند را وارد کنید و بررسی کنید که چه عبارت هایی برای کاربران مهم است . بعد از انتخاب کلمه ها Add Keyword  را بزنید و از منو به بخش Keyword  بروید.

مطالعه بیشتر:   سئوکار دورکار

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موضوع کلمات کلیدی سایت پزشکی می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

چگونه ارزش یک کلمه کلیدی را بفهمیم؟

کلمات کلیدی که کاربران در گوگل جست و جو می کنند  معمولا در دسترس وب مستر ها قرار می گیرند و ابزار ها نیز اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند اما این ابزار ها نمی توانند ارزش کلمات کلیدی را مشخص کنند. برای درک ارزش این کلمات باید یک درک عمیق و صحیح از سایت خود داشته باشید و سپس فرضیات را آزمایش کنید و این کار را مجددا امتحان کنید.

Comments are disabled.