سئو سايت املاک

MohtavaMoon

درخواست مشاوره

به مشاوره با کارشناس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟

هر فعالیتی که متکی به فناوری های جدید باشد تا در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری به دست آورد را خدمات سئو می گویند. سئو سايت املاک افزایش رتبه سایت خرید و فروش ملک می‌شود. وقتی صفحه شما در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود تعدادی از این نتایج و سایت ها نتیجه فعالیت هایی هستند که برای بهینه سازی موتورهای جستجوی گوگل انجام داده اید.

سایت هایی که با تولید محتوای منحصر به فرد و با کیفیت در نتایج جستجوی گوگل در مقایسه با سایر رقبا رتبه بالاتری کسب کرده اند. امتیازاتی که گوگل برای محتوای سایت شما ارائه می‌دهد با الگوریتم های مختلف در یک بازه زمانی اندازه گیری می شود که وضعیت سایت شما را در بین رقبای شما مشخص میکند و بدون شک هدف هر سایت این است که در ازای جستجوی مخاطبین برای کلمات کلیدی مختلف در مرحله اول از طرف گوگل قرار گیرد.

سئو سايت املاک به تنهایی می‌تواند تعامل شما را با مشتریان بالقوه و همینطور به دنبال آن درآمد شما را به طور چشمگیری بالا برده و افزایش دهد اما این امر زمانی جذاب تر می شود که بدانید امروزه حدود ۴۴ درصد از متقاضیان خانه قبل از هرکاری وارد موتورهای جستجو شده و درخواست شان را وارد میکند پس می‌توان حدس زد که در دنیای امروز آن املاکی موفق و برنده است که جایگاه خوبی در صفحه نتایج جستجوی گوگل داشته باشد. بیش از ۷۱ درصد کاربران گوگل فقط روی سایت های صفحه اول کلیک می کنند و هرگز به صفحه دوم نمی روند این به آن معنا است که اگر سایت شما ۳و نشود تا به صفحه اول برسد شانس جذب حداقل ۷۱% کاربر را از دست می دهید بنابراین سئو برای سایت املاک شما بسیار مهم است و اهمیت دادن به آن تاثیر گذار می باشد .

مطالعه بیشتر:   نحوه انتخاب کلمات کلیدی
سئو سایت املاک و بنگاه

سئو سایت املاک و بنگاه

سئو یک مبحث مفصل می باشد که شامل پارامترهای زیادی است که باید در نظر گرفته شود قرار گرفتن در رتبه اول برای گوگل به معنای پایان یک اتفاق بد نیست اما شاید حفظ این مکان مهمتر و دشوارتر رسیدن به آن باشد. رقابت برای کسب مقام اول در گوگل سخت است زیرا برخی از سایت ها هزینه زیادی را صرف می‌کنند.

در بازاریابی موتورهای جستجو نیز گاهی اوقات رقبای جدید و مبتکر با برنامه هماهنگ و حساب شده خیلی سریع به جایگاه شما می رسند یا به دنبال دستیابی به آن هستند بنابراین دانستن نکات و اصول سئو برای مدیران تجاری و کارشناسان بازاریابی دیجیتال و تولید کنندگان محتوا بسیار مهم می باشد. در رقابت موتورهای جستجو عوامل زیادی و رتبه بندی سایت تاثیر دارند این عوامل به همراه گوگل رتبه هر کسب و کار را تعیین میکند اندازه گیری کلی نتایج بر اساس اولویت و اهمیت آن محبوبیت انجام میشود با در کنار هم قرار دادن این عوامل باز هم ممکن است الگوریتم های گوگل تصمیم بگیرند شما را به مشاغل بهتری برسانند.

در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که برای سئو و بهینه سازی سایت املاک چه نکاتی را باید رعایت کنید و در نظر بگیرید با محتوامون همراه باشید تا از این مطالب استفاده کنید.

معرفی تیم مشاوره

معرفی تیم مشاوره

اولین بخشی که باید هنگام سئو سايت املاک و بهینه سازی آن به آن توجه کنید این است که تیم خود را معرفی کرده و حتما تصاویری از آنها در سایت بارگذاری کنید سپس درباره سوابق کاری آنها توضیحات مفصل و کاملی را ارائه دهید. در ادامه کار باید درباره قوانین و شرایط خرید و فروش املاک خود توضیح هایی دهید.

منطقه فعالیت شما

منطقه فعالیت شما

نکته بسیار مهم و قابل توجه دیگر که در هنگام سئو بهینه سازی سایت املاک باید آن را در نظر بگیرید منطقه‌ای است که دفتر املاکی شما در آنجا واقع شده است. ابتدا آن را مشخص کنید و سپس از طریق گوگل مپ آن را در سایت قرار دهید اگر شهری که آنجا فعالیت میکنید جزو کلان شهر ها و شهرهای بزرگ میباشد به شما پیشنهاد میکنیم که بر روی یک منطقه کوچک تمرکز کنید تا سئو و بهینه سازی سایت شما آسان تر و بهتر باشد.

مطالعه بیشتر:   چگونه سئو رقبا را بررسی کنیم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موضوع سئو یوتیوب می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

مشخصات دفتر املاک شما

مشخصات دفتر املاک شما

نکته مهم و قابل توجه دیگری که باید به آن توجه کنید و آن را در نظر بگیریم این است که حتما آدرس و شماره تلفن دفتر خود را در قسمتهای مختلف سایت قرار دهید تا خریداران و فروشندگان بتوانند به شما اعتماد کنند و همینطور بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و برای کارهای خرید و فروش با شما تماس برقرار کنند.

مراحل سئو سایت املاک

مراحل سئو سايت املاک

۱_ آنالیز ساختار سایت :

هر سایتی که به رتبه های برتر موتورهای جست و جو می رسد در بستر مناسبی پایه ریزی شده است.به عبارت دیگر هر اندازه هم استراتژی های قدرتمندی داشته باشیم تا زمانی که ساختار سایت برای سئو بهینه نباشد، نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت.

۲_ تحقیق کلمات کلیدی :

این کلمات کليدی هستند که ترافیک بالا را برای سایت ها به ارمغان می آورند.  اما به همان اندازه که کلمات کلیدی مناسب تاثیر خیره کننده ای در دیده شدن سایت دارند ، کلمات کلیدی نامناسب بی تاثیر هستند. به علاوه حتی اگر کلمات کلیدی ایده آلی داشته باشیم اما آن ها را در جایگاه درستی استفاده نکنیم ، باز هم به نتيجه قابل توجهی نخواهیم رسید.

۳_ سئو محلی :

سئو محلی یا لوکال سئو به معنی بهینه سازی سایت است به طوری که به کاربران یک ناحیه جغرافیایی خاص بیشتر نشان داده میشود. با توجه به اهداف سایت های حوزه مسکن می توان حدس زد که سئو محلی از مهمترین گام های سئو سایت املاک است. به این دلیل که به لطف این تاکتیک می توان سایت را دقیقاً به کاربرانی که در شهرها یا منطقه های مختلف به دنبال ملک می باشند نشان داد و نرخ تبدیل را تا جای ممکن بالا برد. سئو محلی با تکنیک های مختلفی پیاده سازی می شود برای مثال انتخاب عباراتی که شامل نام شهر یا منطقه هستند به عنوان کلمه کلیدی یکی از کارهای اساسی لوکال سئو است همین طور انتخاب کلمات کلیدی طولانی نیز می‌تواند شما را از رقبای هم محلی خودتان یک پله بالاتر ببرد.

مطالعه بیشتر:   سوشال سیگنال چیست و چگونه به سئو کمک میکند؟

۴_ ارتقای سرعت سایت :

سرعت قابل قبول برای بارگذاری صفحات سایت زیر ۴ ثانیه میباشد در واقع طبق آمارهای به دست آمده سایت هایی که نهایتن تا ۶ ثانیه لود نمیشود بخش اعظمی از کاربران شان را از دست می دهند به خصوص وقتی صحبت از سایت هایی مثل سایت املاک می باشد این امر بیشتر نمود پیدا می‌کند زیرا کاربران این سایتها می‌خواهند چندین و چند صفحه را مشاهده کنند و آن ها را در تب های مختلف باز کنند‌. در این صورت کند بودن صفحات آنها را به راحتی فراری خواهد داد و این اصلاً برای سایت شما خوب نمی باشد.

به دلیل اهمیتی که سرعت برای کاربران دارد موتورهای جستجو مستقیماً سرعت سایت را با پارامترهای مختلف بررسی و ارزیابی میکنند سپس سایتهای سریعتر را به رتبه های برتر می برند ؛ بنابراین خواه‌ناخواه در صفحه اول نتایج جایی برای سایتهای کند نخواهد ماند درست به همین خاطر است که بهینه سازی سرعت سایت به روش های مختلف بخش بسیار مهمی از سئو سایت املاک محسوب می شود.

۵_ تولید محتوا:

محتوای اصلی سایت املاک آگهی های موجود هستند اما همه متقاضیان مسکن فقط عباراتی مثل خرید و اجاره مسکن در شهرx  را در موتور های جستجو وارد نمی کنند بعضی از آنها نیز عباراتی مثل کدام منطقه در شهرx  برای زندگی بهتر است را جستجو می کند پس اگر محتوای سایت را فقط آگهی ها محدود کنیم این دسته از کاربران را نخواهیم داشت

Comments are disabled.