بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو یکی از جذاب ترین مشاغل اینترنتی است که بانوان نیز چندین سال است که در این حوزه فعالیت می کنند و به شکل حرفه ای کار می کنند. چنان چه مایل هستید با سئوکار حرفه ای خانم آشنا شوید و بدانید که این عزیزان چگونه شروع کرده اند و در چه زمینه ای فعالیت می کنند با ما همراه باشید.

هانیه ولک

اگر کمی با دنیای دیجیتال مارکتینگ و خدمات سئو آشنایی داشته باشید قطعا بارها و بارها نام خانم هانیه ولک را شنیده اید؛ هانیه ولک یک مدیر موفق و خلاق در دنیای سئو است که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند. تیم خانم ولک در چندسال اخیر نمونه کارهای بسیار قوی در حوزه ها و بخش های متفاوتی انجام داده اند و همکاری با یک تیم محتوای کاربلد مهمترین عامل موفقیت کار این گروه بوده است.

سمیرا افسری

سمیرا افسری از سال ۹۷ در حوزه سئو و مارکتینگ کار می کند و به خاطر سابقه درخشانی که دارد در لیست سئوکار حرفه ای خانم قرار گرفته است. خانم افسری جز خبرگزاران خبر فوری بوده و مدیریت سئو در سایت های املاک موسوی،  هتل آنلاین و تاپ سئو را نیز در کارنامه حرفه ای خود دارد و در حال حاضر نیز مدیر سئو ایران سرور است.

 سئوکار حرفه ای خانم

فریده فشکی

فریده فشکی نیز یکی دیگر از بهترین و جسورترین بانوان در حوزه سئو شناخته می شود.  خانم فشکی چندین سال است که برای برندهای همچون بیمه دات کام، مکتبخونه، کاویش فود و افق کوروش فعالیت کرده و در حال حاضر کارشناس ارشد سئوی اسنپ اکسپرس است. این خانم فعالیت بسیار پررنگی در شبکه های اجتماعی و رویدادهای مربوط به کار سئو دارد و همه این موارد موجب شده اند که یک سئوکار حرفه ای خانم شناخته شود.

مطالعه بیشتر:   آشنایی با ابزار گوگل کیورد پلنر

الینا الله بیگی

الینا الله بیگی یکی دیگر خانم های مطرح در کار سئو شناخته می شود؛ جالب است بدانید که خانم الله بیگی اولین بار کار خود را در سال ۹۶ و با مدیریت محتوای سایت نوین شروع کرد و بعد از تسلط به تکنیک ها و استراتژی های سئو تحت عنوان استراتژیست محتوا سایت علی بابا مشغول به کار شد. او در زمان فعالیت خود در علی بابا در کنار سرپرستی وبلاگ بخش اعظمی از کارهای سئو سایت را انجام می داد تا این که دو سال بعد از علی بابا جدا شد و به شکل مستقل در حوزه طراحی سایت و تولید محتوا کار کرد. همکاری با گلرنگ، کاله و دکتر عبیدی نیز جز کارنامه خانم الله بیگی محسوب می شوند.

نسرین ظریف

نسرین ظریف یکی دیگر از خانم های حرفه ای و مستقل است که فعالیت خود را در سال ۹۲ آغاز کرده و جز قدیمی ترین سئوکاران خانم ایرانی محسوب می شود. این خانم شرکتی با نام خود تاسیس کرده است که در آن خدمات مختلفی همچون طراحی و بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل را انجام می دهد.

 سئوکار حرفه ای خانم

نفس هاشمیان

در این بخش یک سئوکار حرفه ای خانم به شما معرفی می کنیم که همیشه وارد حوزه های چالش برانگیز شده است و امروز یکی از موفق ترین افراد در حوزه فعالیتی خود به حساب می آید.  نفس هاشمیان از سال ۹۹ با تمرکز بالا روی سئو کار می کند و از او به عنوان بهترین سئوکار در وب های انگلیسی یاد می شود. او چندین سال است که تلاش می کند مهارت های خود را در عرصه بین المللی نشان دهد و در کار خود نیز موفق است.

مطالعه بیشتر:   لینک UTM چیست؟ چه کاربردی دارد؟

چگونه یک سئوکار حرفه ای خانم شناخته شویم؟

اگر مایل هستید یک سئوکار حرفه ای خانم شوید باید چندین نکته را رعایت کنید:

  • دانش و مهارت: برای موفقیت در این کار حتما باید دانش و اطلاعات کافی در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ داشته باشید و بتوانید از ابزارها و تکنیک ها استفاده کنید.
  • قدرت تجزیه و تحلیل: شما به عنوان یک سئوکار باید بتوانید به خوبی نقاط ضعف و قوت کار را پیدا کنید و بدانید که از چه استراتژی هایی برای بهبود کار استفاده کنید.
  • ذوق و خلاقیت: یادتان باشد که یک فرد خلاق همیشه ایده های نابی دارد و بهترین راه حل ها را پیدا می کند.
  • صبر و پشتکار: یکی از مهم ترین فاکتور ها در حرفه ای شدن در هر کاری صبر و پشتکار است. دقت کنید که هیچ فردی یک شبه موفق نشده و شما نیز برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنید.

Comments are disabled.