ساخت بک لینک پروفایلی و تاثیرات آن

MohtavaMoon

درخواست مشاوره

به مشاوره با کارشناس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟

امروز قرار است که درباره یکی از مهم ترین بخش های خدمات سئو یعنی ساخت بک لینک با یک دیگر صحبت کنیم اگر مایل هستید که به طور کامل درباره ساخت بک لینک پروفایلی و تاثیرات آن در سایت بدانید ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.  لازم به ذکر است که لینک سازی یکی از مهم ترین کار ها در بهینه سازی یک سایت به حساب می آید و باید با نهایت دقت انجام شود.  باید خدمتتان عرض کنیم که لینک سازی به بالا رفتن سایت کمک شایانی می کند؛ شما می توانید با کمک لینک سازی ترافیک سایت را بالا ببرید و فروش خود را چندین برابر کنید. خیلی از افرادی که سایت هایی با فروش های بالایی دارند از همین روش برای بالا بردن بازدید سایت خود استفاده کرده اند. لازم به ذکر است که روش های خیلی زیادی برای لینک سازی وجود دارد که یک لینک پروفایلی تنها یکی از روش های آن است. این روش تاثیر فوق العاده ای در سایت دارد.

بک لینک چیست

بک لینک چیست؟

در واقع می توان گفت که بک لینک یک لینک است که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود ؛ البته باید اضافه کنیم که بک لینک می تواند عکس و یا نوشته هم باشد . تاثیری که بک لینک در یک سایت دارد به قدری زیاد است که می تواند یک شبه سایت را به اندازه ی چند ماه جلو تر ببرد البته حواستان باشد که بک لینک همان قدر که می تواند مفید باشد می تواند همان قدر موجب ضرر شود . چنان چه کار های بک لینک  به صورت اصولی و دقیق انجام نشود ممکن است موجب جریمه شدن توسط گوگل شود. قطعا می دانید که جریمه کردن گوگل و یا این که حذف یک سری از مطالب سایت ممکن است خیلی به ضرر سایت باشد پس بهتر است که این کار به طور اصولی و صحیح انجام دهید.

مطالعه بیشتر:   مدیریت کسب و کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موضوع تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

بک لینک چگونه ساخته می شود

بک لینک چگونه ساخته می شود؟

ساخت بک لینک با کمک سیستم ها و وبلاگ های رایگان نیز انجام می شود و تاثیر خیلی خوبی نیز در سایت دارند و کاربران زیادی نیز می توانند از آن استفاده کنند. شایان ذکر است که برای ساخت بک لینک پروفایلی باید یک سری نکات را رعایت کنید که اعتبار سنجی یکی از این کار ها است. شما حتما باید انجام کار های بک لینک را به یک سایت معتبر بسپارید پس از قبل اعتبار سایت را بررسی کنید و به هیچ عنوان سمت سایت های نا معتبر برای ساخت بک لینک نروید زیرا این سایت های تازه کار اثر منفی روی سایت شما می گذارند. علاوه بر این ها یک سایت معتبر و تیمی که پشت آن قرار دارند می دانند که باید چه کاری انجام دهند تا بک لینک شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

دلیل اهمیت بک لینک پروفایلی

دلیل اهمیت بک لینک پروفایلی

بک لینک پروفایلی در واقع یک نوع رای هست؛ این رای ها به موتور جست و جو اعلام می کنند که محتوای سایت و هم چنین معتبر بودن سایت چگونه است. پایه و اساس بک لینک ها رو الگوریتم به نام pagerank  است. علاوه بر این ها باید بدانید که بک لینک پروفایلی برای کلمه های خاص و کلیدی هستند و افراد زیادی ادعا دارند که می توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند اما خب همان گونه که در بخش های قبل اشاره شد نباید این کار را به هر کسی بسپارید و سایت خود را نابود کنید . ما در ادامه متن تعدادی از سایت هایی که این کار را انجام می دهند برای شما نام می بریم .

  • Com
  • Com
  • Sound cloud. Com
  • Com
  • Com
  • Fiverr .Com
  • Com
  • Com
  • Com
  • FM
  • Net
  • و غیره
مطالعه بیشتر:   اهمیت عنوان نویسی در محتوا

اگر مایل نیستید که در چنگال الگوریتم های گوگل بیفتید و تمام زحماتی که برای سایت خود کشیده اید، محتوامون پیشنهاد می‌کند این کار را به یک فرد حرفه ای و متخصص بسپارید تا کار را به نحو احسن انجام دهد و بعد از مدتی شاهد معجزه ی آن شوید پس تعلل را کنار بگذارید و در اولین فرصت کار های ساخت بک لینک پروفایلی را به یک تیم حرفه ای بسپارید.

Comments are disabled.