کلمات کلیدی lsi چیست؟

MohtavaMoon

درخواست مشاوره

به مشاوره با کارشناس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟

در سال های اخیر با پیشرفت اینترنت و ابزارهای ورودی به اینترنت شاهد تغییراتی در فعالیت های انسان ها بوده ایم، این تغییرات به حوزه ی کسب و کارها ‌و نحوه ی بازاریابی ان ها نیز ورود کرده است. اغلب کسب و کارها وارد فضای مجازی و وب سایت ها شده اند و بازاریابی ان ها نیز در این قسمت شکل گرفته است به گونه ای که بازاریابی های اینترنتی را می توان یکی از موثرترین راه های بازاریابی برای هر کسب و کاری دانست.

خدمات سئو یکی از کانال ها و روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که بسیار موفق عمل می کند و مبحثی گسترده است، در بازاریابی سئو استفاده از کلمات کلیدی بسیار مهم و قابل توجه می باشد که باید با دقت ان ها را مشخص نمود و در مطالب سایت خود استفاده کنید. Lsi  در واقع تکنیک مشخص کردن کلمات کلیدی و موضوع یک صفحه می باشد.

Lsi مخفف عبارت Latent Semantic Indexing و به معنای فهرست بندی معنایی نهفته کلمات است، با این تکنیک می توانید کلمات کلیدی اصلی یک صفحه را مشخص نمایید.

lsi چیست؟

کلمات کلیدی lsi چیست؟

برای افزایش ترافیک یک صفحه و همچنین افزایش بازدیدکنندگان باید از کلمات کلیدی پرتکرار مرتبط با کسب و کار خود در محتواهای خود استفاده کنید تا بتوانید رتبه ی سایت خود را ارتقا دهید، برای ارتقای رتبه ی سایت شما باید ترافیک و بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید و به این منظور باید محتواهایی باکیفیت و مطابق اصول سئو تولید کنید که یکی از ان ها استفاده از کلمات کلیدی پرتکرار می باشد.

کلمات کلیدی lsi ‌برای رسیدن شما به نتیجه ای مطلوب کمک می کنند ، البته محتوامون به شما توصیه می کند این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی ، نحوه ی استفاده ی صحیح ان ها نیز در محتوای شما بسیار موثر است.

مطالعه بیشتر:   اهمیت سئو
کلمات کلیدی

Lsi چگونه باعث افزایش رتبه ی سایت می شود؟

موتورهای جستجوگر همچون گوگل با استفاده از تکنیک lsi ارتباط میان کلمات کلیدی و عبارت ها و محتواهای صفحات را پیدا می کنند، بدون این تکنیک موتورهای جستجوگر به سختی قادر به تشخیص ارتباط کلمات و محتواها و عبارات هستند به همین دلیل موتورهای جستجوگر رتبه های بالاتر را به وب سایت هایی می دهند که از کلمات کلیدی lsi استفاده می کنند.

محتواها و صفحاتی که از کلمات کلیدی یک موضوع خاص استفاده می کنند ، این امکان را به موتورهای جستجوگر می دهند که در صورت سرچ کردن ان کلمات یا عبارات توسط کاربران ، موتورهای جستجوگر ان ها را شناسایی و در رتبه های بالاتر خود در اختیار کاربران قرار دهد، این موضوع خود سبب افزایش رتبه و تعداد بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه رونق کسب و کار شما می شود.

ال اس آی

چگونه کلمات کلیدی lsi را پیدا کنیم؟

احتمالا بعد از مطالعه مطالب بالا به این فکر افتاده اید که از این تکنیک برای ارتقای سطح سئو سایت خود کمک بگیرید و بعد از ان به این فکر افتاده اید که چگونه کلمات کلیدی lsi را پیدا کنید و تحقیق کلمات کلیدی انجام بدید و ممکن است این موضوع را کمی دشوار و گیج کننده بپندارید اما باید این خبر خوب را به شما بدهیم که جای نگرانی نیست زیرا موتورهای جستجوگر اعم از گوگل این کار را برای سئوکاران و صاحبان کسب و کارها آسان کرده اند. گوگل که یکی از پرطرفدارترین موتورهای جستجوگر در بین ایرانیان است ، ابزارهایی را برای مشخص کردن کلمات کلیدیlsi در نظر گرفته و منتشر کرده است که شما به واسطه ی ان ابزارها می توانید کلمات و عبارات کلیدی lsi را به راحتی بیابید. برخی از این ابزارها عبارتند از:

  • Google Search
  • Google Keyword Planner
  • LSI Keyword Generator
Google Search

Google Search

استفاده از این ابزار، ساده ترین و بهترین روش برای یافتن کلمات و عبارات کلیدی lsi  می باشد‌. شما می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل کلمات و عبارت کلیدی موضوع مد نظر خود را بیابید. عبارت و کلمات مرتبط با موضوع شما که گوگل ان ها را ارتباط می دهد را می توانید در پایین صفحه ی نتیجه ی جستجوی خود ببینید. استفاده از کلمات کلیدی و عبارتی یا کلمه ای که خود ان را جستجو کرده اید در یک محتوا و صفحه می تواند درصد موفقیت شما را بالا ببرد.

مطالعه بیشتر:   منتورینگ سئو چیست؟

Google Keyword Planner

دومین ابزار تشخیص کلمات و عبارات کلیدی  Google Keyword Planner می باشد. برای استفاده از این ابزار، ابتدا شما باید  Google AdWords یک اکانت بسازید.  زمانی که وارد Google Keyword Planner شدید، چندین گزینه برای شما ظاهر می شود که شما باید روی اولین گزینه یعنی Search for new keywords using a phrase, website or category کلیک کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی یا موضوع مورد نظر خود را تایپ کنید و از نتایجی که برای شما امده است، استفاده کنید.  این ابزار علاوه بر نشان دادن کلمات و عبارات کلیدی مرتبط ، این امکان را به شما می دهد تا ببینید که از هر کدام در ماه چندین بار استفاده شده است و چه اندازه توسط کاربران مورد جستجو قرار گرفته اند.

LSI Keyword Generator

یکی دیگر از روش های یافتن کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مد نظر شما، استفاده از ابزار LSI Keyword Generator می باشد. برای کار با این ابزار باید کلمه ی مورد نظر خود را در جای مشخص شده بنویسید و پس از ان تمام کلمات و عبارات کلیدی مرتبط را به شما نشان خواهد داد.

کلمات کلیدی

چگونه بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنیم؟

هنگامی که کلمات و عبارت کلیدی مرتبط با یک موضوع خاص را جستجو می کنید ، فهرستی از این عبارات و کلمات کلیدی برای شما نمایش داده می شود که شما نمی توانید همه ی ان ها را در محتوای خود به کار ببرید. قبلا امکان استفاده از تمام کلمات کلیدی در یک محتوا وجود داشت و محتوایی که جامع بود در رتبه های برتر قرار می گرفت اما اکنون گوگل ترجیح می دهد تا برای هر عبارت یک محتوای مخصوص را در اولویت قرار دهد به همین سبب بهتر است محتواهای شما هم تخصصی تر باشد. با این وجود اگر به دنبال راهی هستید تا بتوانید تا بهترین کلمات کلیدی را برای موضوع خود بیابید باید بگوییم که می توانید با استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی به هدف کاربران که موضوع را جستجو می کنند بپردازید. اصولا کاربران برای جستجوهای خود سه هدف در نظر دارند، که شامل:

  • کسب اطلاعات درباره ی یک چیز
  • کسب اطلاعاتی خاص درباره ی یک چیز
  • پیدا کردن روشی برای خرید یک چیز
مطالعه بیشتر:   پست مهمان Gust blogging چیست؟

با در نظر گرفتن این که محتوای صفحه ی شما در کدام دسته از هدف ها قرار دارد می توانید کلمات کلیدی مرتبط با ان را در محتوای خود قرار دهید.

کلمات کلیدی lsi

چگونه از lsi برای تولید محتوای بهینه استفاده کنیم؟

گاه ممکن است افرادی که طبق lsi ‌  و دیگر خدمات سئو تولید محتوا می کنند ، محتوای خود را به طوری مصنوعی می نویسند و خود را به جای موتورهای جستجوگر و گوگل می گذارند و محتوای خود را قضاوت می کنند که این یاعث مصنوعی شدن محتوای ان ها می شود. این نکته ی مهم را در نظر داشته باشید که هدف از تولید محتوای شما ، جلب نظر کاربران است پس شما برای کاربران خود بنویسید.

دقت داشته باشید که از کلمات کلیدی در عنوان ها و در بطن محتوای خود استفاده نمایید. از تولید محتوا به وسیله ی ابزارهای مختلف خودداری کنید، محتوای خود را خودتان تولید کنید و از محتواهای سایت های دیگر کپی نکنید، از ابزارهای ترجمه ای گوگل و موتورهای جستجوگر استفاده نکنید. رعایت تمام این نکات باعث می شود محتوای شما بهینه سازی و باکیفیت باشد. طبیعی نوشتن محتواها منجر به بهینه سازی lsi  سایت شما می شود و نتایج مثبت و موفقی را برای شما به ارمغان می اورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موضوع نحوه انتخاب کلمات کلیدی می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

سخن اخر

سخن آخر

اگر به دنبال کسب رتبه ای برتر برای سایت خود هستید و می خواهید بازاریابی حرفه ای اینترنتی انجام دهید باید با اصول سئو پیش روید و به گونه ای به دلخواه گوگل قدم بردارید. استفاده از کلمات کلیدی در کنار بک لینک ها در سایت شما می تواند موفقیت را برای کسب و کار شما در بر داشته باشد. تشخیص کلمات کلیدی lsi  کار دشواری نیست و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که گوگل از کلمات و عبارات مترادف نیز حمایت می کنید و ان ها را مد نظر قرار می دهد.

Comments are disabled.