بک لینک GOV

بک لینک GOV چیست؟

وقتی که شما سایتی را طراحی می کنید باید برای سایت خود دامنه انتخاب کنید. دامنه‌های مختلفی وجود دارد که شما می توانید آن‌ها را خریداری کنید اما در بین این دامنه ها هستند دامنه‌هایی که از همه معتبرتر می باشند مانند دامنه GOV که خریداری آن نیز کمی مشکل است. در ادامه با محتوامون همراه باشید تا بیشتر با این دامنه آشنا شوید، کلمه GOV در اصل به معنای دولتی می باشد و سایت‌هایی که دارای پسوندی با این کلمه باشند همه از سایت‌هایی دولتی آمریکا هستند. اما وقتی صحبت از با لینک GOV می شود یعنی بک لینکی که از یک سایتی که دارای دامنه GOV است به سایتی که شما طراحی کرده‌اید داده شده است.

سایت‌های  GOV.IR چه چیزی هستند؟

پسوند GOV فقط برای سازمان‌های دولتی آمریکا می باشد و کشورهای دیگر نمی توانند از این پسوند استفاده کنند. اما کشورهای دیگر می توانند از پسوندهای دو بخشی شامل این کلمه استفاده کنند مثلاً در کشور خودمان ایران اینگونه استفاده می شود GOV.IR.

چرا بک لینک GOV برای سئو سایت اهمیت دارد؟

بک لینک‌های دولتی در خدمات سئو سایت بسیار مهم و تاثیر گذار هستند. از طرفی خریدن این بک لینک‌ها کار آسانی نیست که سئو کارها بتوانند انجام دهند در این بین گوگل با این فرضی که اغلب بک لینک‌ها واقعی هستند و نه فیک این بک لینک‌ها را معتبرتر از دیگر بک لینک‌ها می داند و همین باعث شده که از سایت‌هایی معتبر با لینک گرفته شود و تاثیر زیادی هم در سئو سایتی که شما طراحی کرده‌اید دارد.

مطالعه بیشتر:   بازاریابی چریکی چیست؟

چطور بک لینک GOV بسازیم؟

هیچ کشوری نمی تواند از این پسوند استفاده کند چون فقط برای سازمان‌های دولتی آمریکا می باشد. سازمان‌های دولتی کشور ما ایران از دو نوع پسوند که شامل GOV.IR و یا ir تنها هستند استفاده می کنند. ساخت با لینک‌های GOV کار راحتی نیست اما ما در این جا یک سری از راه‌هایی را بررسی می کنیم که می توانیم به کمک آن‌ها این ساخت بک لینک را انجام دهیم.

بک لینک GOV

۱)اولین کاری که باید انجام دهید این است که سایت‌هایی GOV را پیدا کنید:برای اینکه شما بتوانید این سایت‌ها را پیدا کنید کافی است در گوگل ”.GOV ”را سرچ کنید و گوگل تمامی سایت‌ها را برای شما می آورد.

۲)در بخش نظرات لینک بدهید:در بعضی از سایت‌هایی دولتی مخصوصا آن سایت‌هایی که خیلی بزرگ نیستند و برای کشورهای خارجی می باشند به کاربران خودشان این اجازه را می دهند که در بخش نظرات بیایند نظر بدهند و لینک وارد کنند پس در نتیجه این که شما وقتی سایت‌هایی GOV را پیدا کردید قدم بعدی این می شود که در بخش مقالات آن‌ها بروید و یک نظر با لینک بدهید و کار بعدی شما این است که بررسی کنید ببینید کدام سایت‌ها اجازه انتشار بک لینک را به شما داده‌اند و به این ترتیب شما لیست سایت‌هایی خوب را به دست آورده‌اید و می توانید هرموقع نیاز داشتید در آن‌ها لینک بسازید.

۳)راه دیگری که شما میتوانید یک با لینک GOV داشته باشید این است که آن‌بل لینک را خریداری کنید که برای خرید کردن آن هم دو راه وجود دارد

  • پرداخت پول به مدیران: برخی از این سایت‌ها مخصوصا سایت‌هایی آموزشی مدیریتشان با دانشجویان است که شما اگر بتوانید یکی از این مدیرها را پیدا کنید میتوانید به احتمال خیلی زیاد از اویک بک لینک خریداری کنید
  • خرید بک لینک GOV از سایت‌هایی فروش: در صفحات وب سایت‌هایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند و لینک سایتی را که طراحی کرده‌اید در سایت‌هایی GOV قرار دهند این نکته را بدانید که سایت‌هایی که لینک شما را قرار می دهند خیلی سایت معتبری نیستند اما کسانی که این کار را کرده‌اند تا کنون از آن نتیجه مثبت گرفته‌اند.
مطالعه بیشتر:   تفاوت بازدید فیک با ارگانیک چیست؟

بک لینک GOV

۴)مصاحبه با سران مجموعه: اگر شما یک موسسه دولتی معتبر ایرانی را سراغ دارید که فکر می کنید می توانید با بک لینک گرفتن از آن به اعتبار سایتتان بیفزاید کمی هزینه و زمان صرف این کار کنید با مدیر آن موسسه یک مصاحبه انجام دهید و آن را در صفحه اصلی سایت خود قرار دهید در این صورت است که به احتمال خیلی زیاد آن مدیر هم دستور می دهد که یک لینک به صفحه مصاحبه شما اختصاص داده شود.

۵)رقبا را آنالیز کنید: یعنی این که شما به کمک برنامه‌هایی که وجود دارد به این موضوع پی ببرید که رقبای شما در چه سایت‌هایی GOV بک لینک ساخته و شما هم در همان سایت یا به روش پول دادن بک لینک بخرید یا با دادن نظر یا هر روش دیگری که خودتان سراغ دارید.

۶)تخفیف بدهید: اگر شما در سایت خود محصولات یا خدماتی دارید که کارمندان سازمان‌های دولتی از آن‌ها خوششان آمده است این یک موقعیت خوبی است برای شما که آن محصول یا خدمات را با تخفیف به آن‌ها بفروشید و در برابر آن از آن سازمان دولتی لینک بگیرید.

۷)پست مهمان: در این روش شما باید یک مقاله با محتوای مفید و ارزشمند بنویسید و آن را در سایت مورد نظر خود قرار دهید وقتی این کار را بکنید مدیر سایت ممکن است به شما اجازه دهد که به خاطر مقاله‌ایی که نوشته‌اید یک با لینک به سایت شما داده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موضوع بک لینک‌ های مخرب می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

مطالعه بیشتر:   روش های تقویت سئو خارجی با ویکی پدیا چیست؟

در ساخت بک لینک های GOV باید از چه چیزهایی دوری کنیم؟

  • خربد کردن بک لینک‌ها از سایت‌هایی نامعتبر: این عامل باعث می شود که گوگل اعتبار شما را کاهش دهد.
  • خرید بک لینک‌ها از صفحات دارای لینک زیاد: این صفحات اعتبار زیادی ندارند و باعث می شوند که سایت شما نیز اعتبار منفی دریافت کند.
  • دریافت لینک از سایت‌های بی ارزش: قبل از این که لینک خریداری کنید به کمک ابزارهایی که وجود دارند اول اعتبار سایت مورد نظر را بررسی کنید و سپس از آن بک لینک خریداری کنید.
  • خرید بک لینک ناگهانی: باید مواظب این موضوع باشید که در یک بازه زمانی مشخص و کوتاه بک لینک‌های زیادی را به سایت خود اختصاص ندهید چون در این صورت گوگل شما با کاهش رتبه و تقلبی بودن شناسایی می کند.

Comments are disabled.